دخترخالم گوشی مامانشو که ۳ میلیون قیمتش بوده گم کرده

هیچی بهش نگفتن که روحیش خراب نشه !

حالا من همسن اون بودم، پاک‌ کنمو گم کردم

با پادرمیونی فامیلا تو خونه رام دادن




جدیدترین مدل قهر در ایران

.

.

.

left the group

خخخخخخخخخ:))




تو لایق بهتر از منی..

.

.

.

ترجمه : عاشق یکی دیگه شدم





یه پست پزشکی دیدم نوشته بود

بعضی غذاها اگر دوبارگرم بشن نباید خورد…

سرطانزا میشن!!!

مثل تخم مرغ نیمرو شده :|

.

.

.

حالا یه سوال پیش میاد

کسی که نیمرو رو دوبارداغ میکنه میخوره رو میشه از سرطان ترسوند؟

چیزی هم واسه از دس دادن داره ؟





ما یه فامیل داریم فقط خبر مرگ میده

هر وقت زنگ میزنه اول لباس مشکی میپوشیم بعد جواب تلفونو میدیم




ملت از بیرون زنگ میزنن واسشون غذا بیارن

اونوقت من باید از بیرون زنگ بزنم

که غذامو نخورین توروخدا الان میرسم




اسم تنهایی لیلا رو باید میزاشتن

.

.

.

از ستایش بدبخت تر




مزیت شبکه های اجتماعی تو کشورمون اینه که

هر کی یه دست لباس نو میخره

مدل میشه